Veelgestelde vragen

 

Verzendkosten
Alle bestellingen worden bezorgd op een door de klant op te geven adres. U betaald het geldende verzendtarief van PostNL. Gedurende het checkout proces wordt het tarief welke u gaat betalen (dit is afhankelijk van het te verzenden gewicht) getoond. Bestellingen met een orderwaarde van 20 euro of hoger worden gratis In Nederland bezorgd. Voor bestelling naar andere landen geldt dit bij een orderwaarde van 40 euro of hoger.

 

Betaling met IDeal
IDeal
IDeal is de meest bekende betaaloptie in Nederland. Met iDeal kunt u via alle bekende banken online betalingen plaatsen.Heeft u toegang tot internetbankieren bij ING, SNS Bank, Friesland Bank, ABN AMRO Bank, SNS Regio Bank, Fortis Bank, Rabobank, ASN Bank of de Triodos Bank? Dan kunt u zonder speciale software gebruikmaken van iDeal, de makkelijkste en veilige manier van betalen op internet.

De voordelen van iDeal:
  • Snel, simpel en veilig online betalen via je eigen bank.
  • Uw order wordt direct verwerkt.
  • IDeal is bij Akop Shop geheel gratis.
  • IDeal is alleen beschikbaar in Nederland.

 

Betaling met PayPal
Paypall
PayPal is een van de grootste beveiligde online betaalservices ter wereld en wordt o.a. veel gebruikt door Ebay en Marktplaats.nl. Het voordeel van betalen via PayPal is dat wanneer u een bestelling niet ontvangen heeft, u het aanschafbedrag automatisch kunt laten terugstorten op uw rekening. PayPal wordt het meest gebruikt voor creditcardoverschrijvingen. Er kan ook betaald worden vanaf uw eigen ''prive'' online PayPal rekening.

De voordelen van PayPal/Creditcard:
  • Betaling via een SSL-Beveiligde server, die uw creditcardgegevens versleuteld verstuurd
  • Na verificatie kan uw bestelling direct verwerkt worden.
  • Uw creditcard gegevens worden beveiligd verstuurd en niet opgeslagen.
  • PayPal is bij Akop-Shop geheel gratis.

 

Afterpay - Achteraf betalen (alleen in Nederland)
Afterpay
AfterPay voert voor Akop-Shop  het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

De voordelen van Afterpay - Achteraf Betalen:

  • Je hoeft pas te betalen nadat je de bestelling hebt ontvangen.
  • Je gegevens wordt via een SSL-Beveiligde verbinding aan Afterpay aageboden
  • Na verificatie wordt je bestelling direct verwerkt en verzonden.
  • Afterpay - Achteraf Betalen is bij Akop-Shop geheel gratis en beschikbaar bij bestellingen van €10 en hoger.

 

Contactgegevens
U kunt contact opnemen met Akop-Shop via telefoon, brief of e-mail. Onze voorkeur gaat echter uit naar communicatie via e-mail, aangezien wij dan uw eerdere communicatie kunnen raadplegen om u beter te woord te kunnen staan. U kunt uw vraag stellen in een email welke gezonden kan worden naar info@akop-shop.nl of u kunt gebruik maken van het contact formulier.
Per telefoon   +31 (0)6 533 10 639
     
Per post  

Akop-Shop

Forel 336

3824 LH  Amersfoort

     
Overig  

KvK nr 54130832

BTW nr NL125912171B01

 

Klachten
Klachten over uw bestelling of onze webshop? Deze kunt u aan ons melden via info@akop-shop.nlof per telefoon via +31 (0)6.53310639. Wanneer u per e-mail een klacht verstuurd ontvangt u van ons hiervan een bevestiging. Uw klacht wordt binnen 7 dagen behandeld. Akop Shop is daarnaast aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Indien u het niet eens bent (geschil) met de afhandeling van uw klacht dan kan er bemiddeld worden door Stichting Webshop Keurmerk.

Klachten over onze diensten kunt u bij hen melden via het  formulier op de volgende pagina: http://www.keurmerk.info/home/klacht

Indien de klacht niet naar tevredenheid is opgelost kunt u zich ook wenden tot de Geschillencommissie Webshop www.sgc.nl.